سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 142
کل بازدید : 448918
کل یادداشتها ها : 476
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

جدیدترین مدل مانتو عید 96 سنتی مجلسی

در بخش مدل مانتو مجموعه ای از عکس شیک ترین مدل مانتو عید 96 سنتی دخترانه و زنانه با رنگ های شاد و زیبا را گردآوری کرده ایم تا به شما ایده های جدید برای دوخت مانتوهای فاخر برای سال نو بدهد. امیدواریم از تماشای این مدل های جذاب لذت ببرید.

 

انواع مدل مانتو عید نوروز 96 طرح سنتی و مجلسی 2017

مانتو عید 96 طرح سنتی

 

ادامه مطلب...

  

آموزش پخت فوری برنج  به سبک رستوران ها

حتما برای شما هم پیش اومده که ناگهان تعدادی مهمان وارد منزلتون بشن و بخواهین برنج بپزین؟ اینجور مواقع اصلا نگران نشین. در ادامه روشی برای پخت فوری برنج را بهتون معرفی می کنیم تا هر زمان بتونین با  برنج به سبک رستوران ها از مهمانانتون پذیرایی کنید.

آموزش پخت فوری برنج

 

ادامه مطلب...

  

آموزش دوخت کوسن طرح قلب

آموزش دوخت کوسن طرح قلب زیبا

در این مطلب آموزش دوخت کوسن طرح قلب خیلی زیبا و آسونی را پیشنهاد می کنیم که میتونه در ترکیب کنار کوسن های دیگه خیلی شیک باشه. قبلا بارها در مورد انواع مدل ها و روش های تزیین کوسن صحبت کردیم. تزیین کوسن با پارچه های اضافی  یا کوسن چهل تکه و یا کوسن گل رز و همچنین کوسن گرهی از این نوع تزیینات برای کوسن هستند.

 

ادامه مطلب...

  

طرز تهیه کلوچه شکلاتی 

اگه شما هم جزو علاقمندان به کاکائو هستین در بخش نان، شیرین، دسر با طرز تهیه کلوچه شکلاتی ما را همراهی کنید. این کلوچه خوشمزه میتونه یه عصرونه عالی و دلچسب باشه.

 

طرز تهیه کلوچه شکلاتی

 

ادامه مطلب...

  

مدل مانتو دخترانه برای عید

مجله تصویر زندگی : با آمدن عید خانم های شیک پوش ایرانی به دنبال مدل مانتو های شیک و زیبا هستن تا تو مهمانی ها و عید دیدنی ها  و جمع دوستانه بدرخشند. ما هم سعی کردیم انواع مدل مانتو عید 96  جلو بسته رو متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی آماده کنیم. امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیره و با کامنت های خودتون مارو در این مورد آگاه بکنید.

 

مدل مانتو عید

ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ