سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 111
کل بازدید : 448767
کل یادداشتها ها : 476
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

ژورنال جدیدترین مدل لباس شب دکلته برند جوانی 2017 و 96

مجموعه ای از زیباترین مدل لباس شب دکلته بدون بند برند Jovani را در بخش مدل لباس زنانه انتخاب کرده ایم که با هم می بینیم. تصاویری از جدیدترین مدل لباس مجلسی و مدل لباس شب سال 96 و  2017

 

شیک ترین مدل لباس شب بدون بند

مدل لباس شب دکلته, مدل لباس مجلسی بدون بند

مدل لباس شب حریر کربستال سنگ دوزی شده با دامن ماهی

 

ادامه مطلب...

  

آموزش تصویری طرز تهیه رولت مرغ چرخ کرده

دوستان عزیز لذت چشیدن طعم این رولت مرغ بسیار خوشمزه رو از دست ندهید، پیشنهاد میکنم حتما درستش کنید. در این بخش از آموزش آشپزی مجله تصویر زندگی ، طرز تهیه رولت مرغ چرخ کرده بدون  نیاز به فر را به صورت تصویری و مرحله به مرحله خواهید دید.

 

طرز تهیه رولت مرغ چرخ کرده بدون فر

ادامه مطلب...

  

آموزش بافت حاشیه ایرلندی , بافت ایرلندی

آموزش بافت حاشیه ایرلندی زیبا با تصویر + فیلم

در بخش آموزش بافتنی امروز ، آموزش بافت حاشیه ایرلندی بسیار زیبا را خواهید دید. حاشیه ها معمولا برای تزیین دستمال ، تزیین لباس و شال و ... کاربرد دارند. در برخی لباس های بافت ایرلندی نیز برای  پایین لباس، لب یقه و سر آستین ها استفاده می شود.

ادامه مطلب...

  

نمونه هایی زیبا از هنر نقاشی روی سنگ

هنر نقاشی روی سنگ , یکی از دلچسب ترین و دوست داشتنی ترین هنرها برای افراد هنردوسته .. یکی از اون هنرهایی که اگه اهل هنر باشید حتی با دیدنش هم آدم کلی انرژی میگیره. می تونین از این هنر زیبا  برای تزیین منزلتون یا درست کردن هدیه های زیبا برای دوستانتون استفاده کنین.

در اینجا نمونه هایی از هنر نقاشی کردن روی سنگ رو براتون جمع آوری کردیم که امیدواریم بیتونه ایده هایی برای خلق آثار زیباتر به شما عزیزان بده.

 

نمونه کارهای نقاشی روی سنگ

نقاشی روی سنگ , تزیین سنگ, رنگ آمیزی سنگ

 

ادامه مطلب...

  

 

جراحی زیبایی واژن , جراحی آلت تناسلی زنان ,عمل لابیا پلاستی

عمل زیبایی واژن و آلت تناسلی زنان

 

گشاد شدن واژن :

بسیاری از زنان علت گشاد شدن واژن را انجام آمیزش های متعدد می دانند در صورتی که هیچ تحقیق علمی این تصور را به اثبات نرسانده است .

پزشکان  علت  گشادی واژن را انجام زایمان های متعدد  طبیعی ، ژنتیک و در برخی از موارد عدم تناسب آلت مرد و واژن زن می دانند .

پس از زایمان تحولاتی در بدن  شخص و رفتارهای جنسی او رخ می دهد یکی از این تغییرات گشادگی واژن است که در ذیل عوامل گشادی واژن را بیان می کنیم :

 
  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ