سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 106
کل بازدید : 450706
کل یادداشتها ها : 476
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

در بخش آموزش بافتنی امروز، روش بافت یه پاپوش خوشگل دخترونه را براتون انتخاب کردیم که امیدواریم ازش خوشتون بیاد. درادامه با آموزش بافت صندل دخترانه تابستانی همراه ما باشید.

 

آموزش بافت صندل تابستانی دخترانه

ادامه مطلب...

  

دوخت کلاه آفتابگیر برای دختر بچه های نازی که در اطرافمون هستن میتونه واقعا دلچسب و جذاب باشه و حس خوبی رو هم به خودمون و هم به اون کودک منتقل کنه.

در بخش آموزش خیاطی مجله تصویر زندگی با یک آموزش کاربردی و جالب دیگه در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

آموزش دوخت کلاه آفتابگیر دخترانه

ادامه مطلب...

  

در این بخش از آموزش آشپزی طرز تهیه حلوا کاستر را براتون انتخاب کردیم که برای افاطر ماه رمضان هم مناسبه. بهتون پیشنهاد می کنم یک بار هم شده این حلوا را امتحان کنید.

 

حلوا کاستر, حلوا کستر, حلوا کاسترد

ادامه مطلب...

  

در بخش مدل مانتو ، سری دیگری از تصاویر مدل مانتو شیک و مجلسی مزون رسولیان را با هم می بینیم. در بیشتر این مدل ها از پارچه هایی با طرح های سنتی زیبا و رنگ های ملایم استفاده شده که بر جذابیت آنها افزوده. امیدواریم از تماشای این تصاویر لذت ببرید.

 

جدیدترین مدل مانتو شیک و مجلسی رسولیان

مجموعه تصاویری از زیباترین مدل مانتو شیک و مجلسی امسال را برای شما خانم های شیک پوش ایرانی انتخاب کرده ایم که در ادامه می بینید.

مدل مانتو مجلسی رنگ روشن

مانتو مجلسی شیک و زیبای طرح سنتی با رنگ روشن

ادامه مطلب...

  

در اینجا می توانید با ایده گرفتن از مدل های زیبای آرایش صورت لایت دخترانه ، گریم و آرایشی نسبتا ساده و ملایم برای شرکت در مراسم های  مختلف داشته باشید.

مدل های زیبای آرایش صورت لایت دخترانه

دختران جوان معمولا دوست دارند چهره ای همیشگی و عادی اما زیباتر و بدون رنگ و لعابهای کاذبی که پس از چند ساعت صورتشان را خسته و گرفته نشان می دهد ، داشته باشند.
گاهی اوقات و بخصوص در سنین نوجوانی و جوانی دوست داریم به خودمان برسیم و البته کمی هم با آرایش زیباترشویم اما دوست نداریم این آرایش دخترانه ی ما آنچنان پر آب و رنگ باشد که هم چهره ی واقعی ما را تغییر دهد و هم گاهی حتی از زیبایی آن کم کند.

در ادامه مجموعه تصاویری از مدل های زیبای آرایش صورت دخترانه و ملایم را با هم می بینیم.

آرایش صورت لایت دخترانه

آرایش صورت ملایم

 

ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ