سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 66
کل بازدید : 450500
کل یادداشتها ها : 476
خبر مایه


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
شیرینی گل ترکیه یک شیرینی آسان و خوشمزه از کشور ترکیه است که برای پذیرایی در مهمانی های رسمی و خانوادگی و همینطور افطار ماه رمضان هم مناسبه. حتما این شیرینی را درست کنید و از خوردنش لذت ببرید.
 

شیرینی گل ترکیه

 

ادامه مطلب...

  

با یک آموزش دیگه روبان دوزی در خدمت شما عزیزان هستیم. آموزش دوخت غنچه گل زیبا به صورت تصویر مرحله به مرحله و فیلم آموزشی.

آموزش دوخت غنچه رز با رویان

 

ادامه مطلب...

  

گره کلونی (Clone Stitch) در بافت ایرلندی کاربردهای زیادی داره به عنوان مثال برای بافت شاخه برگ و بافت گلها میشه از اون استفاده کرد. در این بخش از آموزش قلاب بافی روش بافت این گره زیبا و کاربردی را آموزش میدیم.

 

این گره را به دو صورت می تونین ببافین :

یا نخ را کمی بکشین یا زنجیره بزنین و روش گره کلونی بزنین

ظاهر هر دو یک جور میشه. بزرگتر و کوچکتر کردن گره ها به تعداد زنجیره ها یا میزان کشش نخ و تعداد نخ های روی اون بستگی داره.

 کاربرد شاخه با گره کلونی

ادامه مطلب...

  

در بخش مدل مانتو مجله تصویر زندگی، مجموعه ای از زیباترین مدل مانتو مجلسی جدید شیک مزون ساراش را انتخاب کرده ایم که با هم می بینیم.

 

ژورنال مدل مانتو مجلسی جدید شیک دخترانه و زنانه

مدل مانتو مجلسی سنتی شیک

مدل مانتو مجلسی سنتی شیک

 

ادامه مطلب...

  

آیا برای شما هم پیش آمده که با زحمت زیادی کیک می پزید اما بعد از یک روز خشک و بیات می شود ؟ با ما همراه باشید تا شما را با روشهای تازه نگهداشتن کیک و شیرینی آشنا کنیم.

روش تازه نگهداشتن کیک

برای تازه نگهداشتن کیک میوه ای، چند قاچ سیب کنار کیک بگذارید

اگر می خواهید کیک را به مدت طولانی تری بدون این که خشک و ترد شود نگهداری کنید می توانید توصیه آشپزی امروز ما را بخوانید. ما در سایت مجله تصویر زندگی  برای شما بهترین نکات آشپزی را داریم.

 

ادامه مطلب...

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ